clock icon
Δυνατότητα παράδοσης Next Day
cart icon
23.000+ προϊόντα
location icon
Pick up point
truck icon
Δωρεάν μεταφορικά άνω των 60€ εντός Αττικής
Menu
Προϊόντα
Close
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.

Η ιστορία πίσω από το εμβληματικό λογότυπο των Rolling Stones

Η ιστορία πίσω από το εμβληματικό λογότυπο των Rolling Stones

Όταν ο σχεδιαστής John Pasche άρχισε να σχεδιάζει μια μικροσκοπική γλώσσα και χείλη τον Απρίλιο του 1970, φαντάστηκε ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως επιστολόχαρτο του συγκροτήματος ή κάτι για να τυπώσει στο επόμενο σινγκλ τους 45 στροφών.
Δεν ήξερε ότι τελικά θα γινόταν το πιο διάσημο λογότυπο στην ιστορία του rock 'n'roll. Κατά τη διάρκεια των επόμενων 50 ετών, θα έβλεπε το σκίτσο του να αντιγράφεται, να επανασχεδιάζεται και να επαναλαμβάνεται αμέτρητες φορές, να ανατυπώνεται σε
μπλουζάκια, αναπτήρες, κούπες, καπέλα και πολλά άλλα.

Για να γιορτάσουμε την κληρονομιά των Rolling Stones, η Lego κυκλοφώρησε ένα ολοκαίνουργιο σετ LEGO® Art με το εμβληματικό λογότυπο, ώστε οι θαυμαστές να μπορούν να ξαναζήσουν τις αγαπημένες τους αναμνήσεις από τη λαμπρή καριέρα του συγκροτήματος.

Μόλις κατασκευαστεί, το νέο σετ LEGO Art μπορεί να κρεμαστεί στον τοίχο σας ως
φόρος τιμής σε ένα από τα μεγαλύτερα ροκ συγκροτήματα όλων των εποχών και
ένα λογότυπο που συνεχίζει να αντέχει στη δοκιμασία του χρόνου.


Το λογότυπο που δεν πεθαίνει ποτέ
Θα μπορούσε να υποστηριχθεί ότι το λογότυπο των Rolling Stones είναι πιο αναγνωρίσιμο από το ίδιο το συγκρότημα, ξεπερνώντας τα μουσικά εικονίδια που αντιπροσωπεύει και αποκτώντας τη δική του φήμη ως σύμβολο μιας νέας εποχής κατά του κατεστημένου στη μουσική, τον πολιτισμό, τη μόδα, την τέχνη και την ποπ κουλτούρα.

Ακόμη και σήμερα, η δύναμη του λογότυπου των Rolling Stones είναι γνωστή τόσο στις παλιές όσο και στις νέες γενιές, οι οποίες αναγνωρίζουν αμέσως το λογότυπο και τι αντιπροσωπεύει.



Το λογότυπο έγινε γρήγορα συνώνυμο με το συγκρότημα μετά την κυκλοφορία του κλασικού άλμπουμ «Sticky Fingers» τον Απρίλιο του 1971, σηματοδοτώντας την πρώτη του δημόσια εμφάνιση. Χρησιμοποιήθηκε στο οπισθόφυλλο, στην ετικέτα και, κυρίως, στο ένθετο. Από τότε, παραμένει σύμβολο του συγκροτήματος.

«Λοιπόν αυτή είναι η βάση του πραγματικά. Ένιωσα ότι λειτούργησε κάπως για το συγκρότημα», είπε ο σχεδιαστής λογότυπων John Pasche. «Νομίζω ότι είναι ο τρόπος με τον οποίο τα παιδιά βγάζουν τη γλώσσα τους στους ανθρώπους. Είναι μια στάση πραγματικά, νομίζω, που τους ταίριαζε. Απλώς λειτούργησε για αυτούς, απλά ένιωσα σωστά όταν το έκανα. Έγινε με έναν τρόπο της δεκαετίας του 1970. Είναι αρκετά απαλό και αρκετά θηλυκό. Είναι μια ήπια διαμαρτυρία κατά κάποιο τρόπο».


Το λογότυπο έχει εμφανιστεί σε κάθε άλμπουμ των Rolling Stones έκτοτε, με μοναδικές εκδοχές του να έχουν δημιουργηθεί με τα χρόνια για ειδικές κυκλοφορίες και εμφανίσεις. Έχει γίνει αντιπροσωπευτικό του στυλ, της σκηνογραφίας και των εμπορευμάτων του συγκροτήματος.

«Αντιπροσωπεύει τον πρωταγωνιστή, αντιπροσωπεύει ολόκληρο το συγκρότημα και μπορεί να προσαρμοστεί ατελείωτα όπως το βλέπουμε ξανά τώρα, σωστά, με τη νέα του εκδοχή για την 60ή περιοδεία, η οποία είναι υπέροχη – φαίνεται απλά φανταστική. Είναι ιστορικό και παραδοσιακό, αλλά φαίνεται ολοκαίνουργιο ταυτόχρονα», είπε ο John. Τώρα, έχει μετατραπεί σε ένα σετ τέχνης LEGO® που οι θαυμαστές των Rolling Stones μπορούν να το εμφανίσουν στο σπίτι με περηφάνια. Είναι ένας εορτασμός έξι δεκαετιών της μπάντας και συμπυκνώνει το πνεύμα του rock'n'roll και της δημιουργικής εξέγερσης.



Η έμπνευση για το εικονίδιο
Από που λοιπόν προήλθε η ιδέα για τα hot lips; Όταν ήταν νεαρός φοιτητής τέχνης, το συγκρότημα παρουσίασε στον John μια εικόνα της ινδουιστικής θεάς Kali – η οποία συχνά απεικονίζεται με τη γλώσσα της έξω – ως έμπνευση για τη δημιουργία του λογότυπου των Rolling Stones.

Φυσικά επέλεξε μια εκδοχή που ήταν κομψή και προκλητική, αλλά η έμπνευση για την εκδοχή του προήλθε και από άλλες γωνιές της ποπ κουλτούρας. Πολλή έμπνευση προήλθε από τις εκθέσεις ποπ αρτ που πήγα να δω, ανθρώπους όπως ο [Andy] Warhol και ο [Roy] Lichtenstein. Ήταν η τόλμη και το ενδιαφέρον τους για τα εμπορεύματα και όχι για τη σκέτη νεκρή φύση ή τους πίνακες ζωγραφικής. Ήταν μια πολύ θαρραλέα τέχνη, πράγματα που χτυπούσαν στο πρόσωπο που είχαν τεράστια επιρροή.