Το παιδί επιλέγει μία καρτέλα και επικαλύπτει τις εικόνες με τις αντίστοιχες κάρτες. Σε μια δεύτερη φάση του παιχνιδιού μαθαίνει τα ονόματα των αντικειμένων που απεικονίζονται στις εικόνες. Η δραστηριότητα λοιπόν είναι αρχικά αισθητηριακή, οπτικής αναγνώρισης και μετά γλωσσικής ανάπτυξης. Περιέχει θεματικές καρτέλες με εικόνες (αντικείμενα, ζώα, φρούτα κ.λπ.) και κάρτες με τις ίδιες εικόνες που θα συνδυαστούν με αυτές στις καρτέλες.
Τομείς ανάπτυξης που ενισχύονται από αυτό το παιχνίδι:
Γλωσσικές δεξιότητες
- Εμπλουτισμός του λεξιλογίου
Γνωστικές δεξιότητες
- Κατανόηση του κόσμου μέσω της αξινόμησης και της κατηγοριοποίησης
- Δημιουργία δομών λογικής σκέψης
- Οπτική διάκριση και συσχέτιση
- Προσοχή, συγκέντρωση και μνήμη
Κινητικές δεξιότητες
- Συντονισμός ματιού-χεριού
- Χωρική οργάνωση
Κοινωνικο-συναισθηματικές δεξιότητες
- Ανάπτυξη αυτονομίας
Οι διδακτικές αρχές Montessori βασίζονται στους ακόλουθους πυλώνες:
Αυτονομία: Τα παιδιά πρέπει να μπορούν να εκτελούν τις δραστηριότητές τους μόνα τους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα παιχνίδια μας έχουν ρυθμιστεί με αυτόνομο μηχανισμό ελέγχου σφαλμάτων.
Απτική Εμπειρία: Αυτές οι δραστηριότητες δημιουργήθηκαν με υλικά κορυφαίας ποιότητας κατάλληλα για απτική εξερεύνηση.
Εξερεύνηση και ανακάλυψη: Είναι σημαντικό να διεγείρουμε τη φυσική περιέργεια των παιδιών και να σεβόμαστε τις ικανότητές τους, ενθαρρύνοντάς τη μάθηση, χωρίς πιέσεις.